>

Barbacka ridning



Hellojsan,
Idag har man då ridit Barbacka på ridningen och gissa men som har ont i rumpan??! Barmur är inte speciellt skön att sitta barbacka på med hans spetsiga rygg och skumpiga trav. Som tur var fick vi tölta mycket så det var lite bekvämare. Kan inte fatta att jag har faktiskt rätt bra balans, hihi. Men måste verkligen planera till tävlingen nu. Den är ju nästa vecka!!! Har fått till gångarterna men ska kolla med Annika om inte jag kan få följa med ut i helgen så får hon se hur det går för oss och om det är något som behöver rättas till. Bada häst och göra rent utrustningen är bara två saker som behöver göras. Sen mycket, mycket mer. Planera mat osv. Ska sluta babbla på nu för ska sova tänkte jag så man är pigg till imorgon.
God Natt, S'



Kommentera inlägget här!

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress till din blogg:

Kommentera:

Trackback




Sofie Borell heter jag som driver bloggen och kommer från Sollentuna, Stockholm. Är född 1994 alltså 17år och går första året på Teknikprogrammet. Min största passion är foto och mitt liv är ägnat åt de två islandshästarna, Litla Lif från Sjövik och Gambri från Sjövik. I bloggen får ni följa min vardag bland bilder och islandshästar.

Copyright © by Sofie Borell 2009-2011
[email protected]


bloglovin
         

Om

Min profilbild