>

Älska landet!

Heeeeei!
Är superglad över att ha varit på landet som var totalt underbart! Så mysigt och fint. Längtar tills allt är klart och på sommarlovet. Mysigt man kommer ha assoe. Inte många som tycker att spendera tid ute på landet i någon vecka är kul men jag älskar det! Det går jätte bra med Mable också då mami släppte henne lös idag och hon går bara runt huset och sedan in igen så det går super! Blabla. Är helt kär i huset. Skulle lugnt kunna tänka mej att bo sådär ute på landet. Nice! Längtar tills att David ska få se det också. Lite sakerska vi fixa men annars är allt redan klart. Mami och Robban är redan där ute och  sover där. Så det är bra. Hihi, kommer vilja åka ut varje chans jag har. Kuligt kuligt. Jag och David ska fixa iordning och göra om gäststugan för det är mest vi som ska vara där så man får kolla på saker som kan passa in överallt, från blocket till ikea och andra butiker. Säger bara en sak: Vårt utedass kommer bli ballast x) hahah! Alla tycker nog att man är konstig som säger det men vi ska göra om det en aning så det kommer bli coolt! Och skojjar inte! Ni ska få se bild sen faktiskt! haha! Som jag är men men... Ska kolla på alla bilder jag tog där ute men ni får bara se en än så länge..

Höres S'


Kommentera inlägget här!

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress till din blogg:

Kommentera:

Trackback




Sofie Borell heter jag som driver bloggen och kommer från Sollentuna, Stockholm. Är född 1994 alltså 17år och går första året på Teknikprogrammet. Min största passion är foto och mitt liv är ägnat åt de två islandshästarna, Litla Lif från Sjövik och Gambri från Sjövik. I bloggen får ni följa min vardag bland bilder och islandshästar.

Copyright © by Sofie Borell 2009-2011
[email protected]


bloglovin
         

Om

Min profilbild