>

Sossu gör ett test med mobilen!

Har du mer än 20 sms i din inkorg? Ja ofc.
Vad står det i ditt tredje sms? "Nice :D<33"
Vem var det ifrån? Älsklingen
Är han/hon snygg? snyggast i världen(a)
Smsar ni ofta? Hela tiden, säg ngn gång vi inte gör det? x)
Vad står det i ditt 50 sms? "Välkommen hem säger jag bara..."
Vem var det ifrån? Fellsan
Om du kollar igenom hela din inkorg, vilka har skrivit till dig då? Otroligt många ;)
Smsar du ofta? Haha, japp.
Hur många sms har du skickat? runt 2000-3000 i mån
E du beroende av din mobil? Hehe, aa xD
Vem ringde du senast? Papi
Mottagna samtal? Moster
Snyggast på din kontaktlista? DAVID! :D <3
Om du går in på dina bilder, vad är det första du ser? Min katt Mable som leker med svansen :P
Beskriv din mobil & berätta vad det är för modell: Svart - Sony Ericsson W902
Har du varit helt ärlig nu? Jadå, som alltid

Kommentera inlägget här!

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress till din blogg:

Kommentera:

Trackback




Sofie Borell heter jag som driver bloggen och kommer från Sollentuna, Stockholm. Är född 1994 alltså 17år och går första året på Teknikprogrammet. Min största passion är foto och mitt liv är ägnat åt de två islandshästarna, Litla Lif från Sjövik och Gambri från Sjövik. I bloggen får ni följa min vardag bland bilder och islandshästar.

Copyright © by Sofie Borell 2009-2011
[email protected]


bloglovin
         

Om

Min profilbild