>

Buenos Diaz

Gode morgon!
Här är man helt klar faktiskt efter att ha vaknat efter typ en kvart sen. Duktig jag är! Nationella Proven i Eng är idag med... Tråkigt! Jag hoppas att jag ska kunna göra det så bra jag kan men det är svårt. Really Hard xO. Ska kanske ta och palla mej till David nu. Ja det får bli så!
Hare så trevligt!

Suddig men jaja..


Kommentera inlägget här!

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress till din blogg:

Kommentera:

Trackback




Sofie Borell heter jag som driver bloggen och kommer från Sollentuna, Stockholm. Är född 1994 alltså 17år och går första året på Teknikprogrammet. Min största passion är foto och mitt liv är ägnat åt de två islandshästarna, Litla Lif från Sjövik och Gambri från Sjövik. I bloggen får ni följa min vardag bland bilder och islandshästar.

Copyright © by Sofie Borell 2009-2011
[email protected]


bloglovin
         

Om

Min profilbild