>

AVATAR



Mästerregissören James Cameron är tillbaka med ett actionpackat äventyr olikt allt vi tidigare sett. AVATAR tar oss med till en spektakulär ny värld bortom fantasins gränser där en motvillig hjälte tvingas ta stridför vad han egentligen tror på.

Den desillusionerade marinsoldaten JakeSully skickas tillplaneten Pandora för att med alla medel övertyga urbefolkningen att låta människan exploatera deras natur för att utvinna en ny energikälla. Allteftersom Jake lär känna planeten och folket blir han mer och mer osäker på sitt uppdrag och när kampen ställs på sin spets måste han välja sida.

(Lånad text från sf..)


Rekomenderar alla att se! Den innehöll allt och var hur spännande som hellst!


Kommentera inlägget här!

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress till din blogg:

Kommentera:

Trackback




Sofie Borell heter jag som driver bloggen och kommer från Sollentuna, Stockholm. Är född 1994 alltså 17år och går första året på Teknikprogrammet. Min största passion är foto och mitt liv är ägnat åt de två islandshästarna, Litla Lif från Sjövik och Gambri från Sjövik. I bloggen får ni följa min vardag bland bilder och islandshästar.

Copyright © by Sofie Borell 2009-2011
[email protected]


bloglovin
         

Om

Min profilbild