>

RIDNING

Hejsan! Nu har man äntligwn fått rida och fick en överraskning. Jag är rätt lång 168cm och fick stallets minsta häst, Snaelda! haha, hon ser ut som en shettis jämfört med de andra hästarna. Hon är rätt gammal och väldigt seg/lat. Finns roligare hästar än henne men fick henne i form och hon fick faktiskt fint för att vara så gammal och lite sliten. Men hon är ju hur söt och charmig som hellst. Ni ska få en bild på henne när jag får en på henne. Men sen fick vi reda på att vi ska rida som ett test om 5veckor så ska fråga om jag får ha Barmur då :).
Ska fråga min faster om det senare rätt tid på dygnet. Men det är jätte kul i nya gruppen och ridskolan. Alla är så hjälpsamma etc. HÄRLIG TID FRAMFÖR MEJ VÄNTAR!


Barmur förra sommaren.


Kommentera inlägget här!

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress till din blogg:

Kommentera:

Trackback




Sofie Borell heter jag som driver bloggen och kommer från Sollentuna, Stockholm. Är född 1994 alltså 17år och går första året på Teknikprogrammet. Min största passion är foto och mitt liv är ägnat åt de två islandshästarna, Litla Lif från Sjövik och Gambri från Sjövik. I bloggen får ni följa min vardag bland bilder och islandshästar.

Copyright © by Sofie Borell 2009-2011
[email protected]


bloglovin
         

Om

Min profilbild