>

Ridning snart!

Hello, har precis varit hos tandläkaren och ska snart till stallet. Kuligt värre. Men dom i stallet svarar inte för vill ha Barmur men ska fråga en person där som har hand om hästarna och ridskolan. Tror inte att det är några större problem faktiskt. Vill ju rida en privathäst istället för en gammal ridskolehäst. Eftersom Snaelda som jag rider nu är 20år och ska gå i vanliga fall två lektioner på raken gör det väl inget att hon bara går en. Nä tror inte det men får se.
Hoppas att jag får rida Barmur. Hoppas!

Nu ska man väl dra kanske...

Skriver sen <3333


Barmur! <3

Kommentera inlägget här!

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress till din blogg:

Kommentera:

Trackback




Sofie Borell heter jag som driver bloggen och kommer från Sollentuna, Stockholm. Är född 1994 alltså 17år och går första året på Teknikprogrammet. Min största passion är foto och mitt liv är ägnat åt de två islandshästarna, Litla Lif från Sjövik och Gambri från Sjövik. I bloggen får ni följa min vardag bland bilder och islandshästar.

Copyright © by Sofie Borell 2009-2011
[email protected]


bloglovin
         

Om

Min profilbild