>

Barmur = Världens bästa häst!

Halloj, Fick ha Barmur på ridningen och det var inga problem alls. Härligt! Han var stel i munnen och bet tag i bettet men vi jobbade och jag fixade till mina händer i en bättre position så Barmur släppte och blev jätte fin! Världens bästa häst. Även om man får jobba så är han underbar. Finns det någon häst med samma lynne som Barmur så¨är det en super häst. Snällare i hantering och ridning får man leta efter. Han kan vara lite sur när man rider och han inte orkar men annars är han bäst. Nästan allt är tack vare min bästa faster Annika som är en otrolig ryttare och inte alls dålig instruktör, Du har ju lärt mig nästan allt jag kan. Tack!
Men det här inlägget är ägnat åt bästis hästen Barmur frá Midey!

Jag älskar verkligen den hästen, Barmur du är bäst!


Kommentera inlägget här!

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress till din blogg:

Kommentera:

Trackback




Sofie Borell heter jag som driver bloggen och kommer från Sollentuna, Stockholm. Är född 1994 alltså 17år och går första året på Teknikprogrammet. Min största passion är foto och mitt liv är ägnat åt de två islandshästarna, Litla Lif från Sjövik och Gambri från Sjövik. I bloggen får ni följa min vardag bland bilder och islandshästar.

Copyright © by Sofie Borell 2009-2011
[email protected]


bloglovin
         

Om

Min profilbild