>

Mycket snö = Me like

Fotograf: Sossu [Jag] | Kamera: Canon EOS 550D | Katt: Lasse
Hejhej, Har inte bloggat på hela helgen för har varit på landet och inte haft tid till mobilbloggning heller. Ja det har varit fullt upp hela helgen. Jag åkte ut till landet med Felicia och sedan vi har varit där har vi spenderat 90% i stallet. Hihi! Men det blir mycket att rida,mocka,fodra,släppa ut/in hästar plus att städa och julpynta i stallet. Så all den tid vi fick behövdes verkligen! Det går åt en himla tid på allt men det är kul. På tisdag får Litla snösulor så då blir det av på åkrarna! :) Det var min helg! /s'

Kommentera inlägget här!
Postat av: Julia

Nej shit vilken söt katt!! Blev ju helt kär i den :'D

2010-12-06 @ 19:17:28
URL: http://juliaairaksinen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress till din blogg:

Kommentera:

Trackback




Sofie Borell heter jag som driver bloggen och kommer från Sollentuna, Stockholm. Är född 1994 alltså 17år och går första året på Teknikprogrammet. Min största passion är foto och mitt liv är ägnat åt de två islandshästarna, Litla Lif från Sjövik och Gambri från Sjövik. I bloggen får ni följa min vardag bland bilder och islandshästar.

Copyright © by Sofie Borell 2009-2011
[email protected]


bloglovin
         

Om

Min profilbild