>

Let it snow!

Fotograf: Sossu [Jag] | Kamera: Canon EOS 550D | ISO: 1200

Hej, Har massor att blogga om men vet inte vart jag ska börja så det blir aldrig något men nu släpper det nog snart. Försöker göra min egna hemsida också, ett projekt i skolan. Men ska göra en "tillfällig" hemsida för att ha en början. Så det blir någon fart på allt. Sedan ska man titta på mer kamera saker och studiosaker så att man kan börja fota modell "på riktigt" vill säga inte bara ute/vid en vit vägg. Men det är inte billigt precis. Så jobbar och får spara. Men nu under juletid ska man vänta tills rean och då blir det shopping! :D Hihi! Så låt snön komma och jag väntar på rean. /s'

Kommentera inlägget här!

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress till din blogg:

Kommentera:

Trackback




Sofie Borell heter jag som driver bloggen och kommer från Sollentuna, Stockholm. Är född 1994 alltså 17år och går första året på Teknikprogrammet. Min största passion är foto och mitt liv är ägnat åt de två islandshästarna, Litla Lif från Sjövik och Gambri från Sjövik. I bloggen får ni följa min vardag bland bilder och islandshästar.

Copyright © by Sofie Borell 2009-2011
[email protected]


bloglovin
         

Om

Min profilbild