>

Shopptime!

Helloj,
Ja mitt bloggande blev lite lite förra veckan med det är för att mitt internet inte funkar hos pappa så blir arg och vägrar röra datan. Ja, jag kan förstå om det låter som jag är knäpp men så är det. Denna vecka har skolan startat iallafall och min gymnasietid har börjat. Mycket introduktion på varje lektion utom Teknik samhälle & människa där vi fick ett arbete direkt. Men hellre det än att bara lyssna. Jo vi hade Matte A diagnos för att kolla hur mycket vi kan och skoja inte om jag hade glömt en massa! OMG! säger jag bara. Matten kommer bli värst men har bra lärare. Faktiskt i alla ämnen så det kommer att lösa sig. Efter skolan som slutade fyra  så var man med David ett litet tag innan mami kom och hämtade mig för att vi skulle åka till Stinsen och inhandla lite saker. Jag köpte en klocka på Ur&Penn sen en mascara och nagellacksbortagning från kicks sen nässpray! Haha! Är jätte förkyld så måste ha det! Ska åka till mormor nu så får skirva senare eller imorgon!
/s'

Kommentera inlägget här!
Postat av: Emelie (syster)

Nån köpte en lika dan mascara efter man lånade min ^^' hahah <3

2010-08-25 @ 21:44:02

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress till din blogg:

Kommentera:

Trackback




Sofie Borell heter jag som driver bloggen och kommer från Sollentuna, Stockholm. Är född 1994 alltså 17år och går första året på Teknikprogrammet. Min största passion är foto och mitt liv är ägnat åt de två islandshästarna, Litla Lif från Sjövik och Gambri från Sjövik. I bloggen får ni följa min vardag bland bilder och islandshästar.

Copyright © by Sofie Borell 2009-2011
[email protected]


bloglovin
         

Om

Min profilbild