>

GYMNASIET



Hejhej,

Då har man avklarat första dagen i gymnasiet. Det ska verkligen bli grymt kul. Jag går Teknik på Rudbeck och det känns redan nu att det ska bli rätt kul. Helt ny mentorsgrupp med fyra stycken tjejer inkluderat mig själv. Och ingen kommer från sollentuna heller. Dom kommer från Kista,Danderyd och Vällingby. Så ja om man lär känna dem bättre så blir det långt att åka. Haha, nä man ska inte ta ut sådant i förväg. Det blir bra när Matte kommer till våran mentorsgrupp imorgon. Gymnasiet kommer en kul upplevelse med mycket nya saker. Svårast hittills är att veta vad alla korridorer ligger och heter. Rudbeck är ju inte speciellt litet. Vi får se hur fortsättningen blir imorgon. Och då måste jag få se David mer annars blir jag galen! Ska göra en stor kopp te nu..


/s'


Kommentera inlägget här!

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress till din blogg:

Kommentera:

Trackback




Sofie Borell heter jag som driver bloggen och kommer från Sollentuna, Stockholm. Är född 1994 alltså 17år och går första året på Teknikprogrammet. Min största passion är foto och mitt liv är ägnat åt de två islandshästarna, Litla Lif från Sjövik och Gambri från Sjövik. I bloggen får ni följa min vardag bland bilder och islandshästar.

Copyright © by Sofie Borell 2009-2011
[email protected]


bloglovin
         

Om

Min profilbild