>

Gotland!

Hej,

En rent nöje och en glädje som inte försvann förut är på väg att komma tillbaka!
Det är det ända jag kan säga om helgen nästan. Jag åkte med vårat Div 3 gäng ner till Gotland och skulle spela match där för vi har ett lag som kommer därifrån. Med en ny tränare som vi fick på torsdagen och en helt ny eller nu har vi en spelidé och vi är mycket glada av att Putte som vår nya tränare heter vill träna oss. Även om vi förlorade med 1-3 så spelade vi fotboll! Vi rullade boll och helt enkelt ville kämpa. De andra lagat kallar jag inte kunna spela fotboll. Det ända dem gjorde var att slänga iväg bollen och springa, Vad är det för bra med det? Ingen rolig fotboll att kolla på! Sen domaren.. Han var lite speciell om vi säger så. Han kunde två ord, Fortsätt spela & Nej,nej,nej... Det var det ända han kunde säga. Han blåste inte mycket om vi säger så.. Men laget var inte alls deppiga efter matchen och vi hade det roligt på Gotland! Det är allt jag kan säga om helgen!
/s'



Kommentera inlägget här!
Postat av: Anonym

första meningen? o.O

2010-08-29 @ 16:05:07

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress till din blogg:

Kommentera:

Trackback




Sofie Borell heter jag som driver bloggen och kommer från Sollentuna, Stockholm. Är född 1994 alltså 17år och går första året på Teknikprogrammet. Min största passion är foto och mitt liv är ägnat åt de två islandshästarna, Litla Lif från Sjövik och Gambri från Sjövik. I bloggen får ni följa min vardag bland bilder och islandshästar.

Copyright © by Sofie Borell 2009-2011
[email protected]


bloglovin
         

Om

Min profilbild