>

Heeeelllllgg!!

Hellu,
Då var man hemma hos David och ska väl sova snart kanske? Har varit med honom hela helgen(som vanligt xD). Idag var jag på Edsbacka Värdshus med Mami,Emell och Farmor för Farmor fyller år imorgon. Det var buffe så man blev rätt mycket FÖR mätt. Gud vad man har ätit idag, inte så bra... Får ta och springa bort allt på matchen imorgon. Efter så kom man hem till en superglad kille och vi han inte vara hemma så mycket för man skulle till sollentuna centrum. Hittade min avslutningsklänning så fick den av mami. Ni får bild på den senare. Mer exakt imorgon. After hade vi inget att göra så det blev bio inne i stan. Mysigt!!(a) Det blev "En galen natt" som var jätte kulig. Vi tog oss hem och nu är vi hemma hos honom. Ska sova nu kanske?
God natt!

Kommentera inlägget här!

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress till din blogg:

Kommentera:

Trackback




Sofie Borell heter jag som driver bloggen och kommer från Sollentuna, Stockholm. Är född 1994 alltså 17år och går första året på Teknikprogrammet. Min största passion är foto och mitt liv är ägnat åt de två islandshästarna, Litla Lif från Sjövik och Gambri från Sjövik. I bloggen får ni följa min vardag bland bilder och islandshästar.

Copyright © by Sofie Borell 2009-2011
[email protected]


bloglovin
         

Om

Min profilbild