>

Segaste dagen ever

Men tjäbbä! Det här har varit världens segaste dag och har varit skit trött i skolan som vanligt. Först var det film i typ 2timmar om atombomberna som släpptes ner i Japan, sen blev det mini konsert med vår musiklärares band som var helt ok. Sen vanliga lektioner bläää! Usch men det gick nog vet iallafall vad jag ska rita på bilden, :)
Men gud, jag hinner verkligen inte skriva så mycket men ska på träning snart så måste fixa mej!

Pussar/ Sossu



Skiss jag gjort, någon som kan gissa budskapet?


Kommentera inlägget här!

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress till din blogg:

Kommentera:

Trackback




Sofie Borell heter jag som driver bloggen och kommer från Sollentuna, Stockholm. Är född 1994 alltså 17år och går första året på Teknikprogrammet. Min största passion är foto och mitt liv är ägnat åt de två islandshästarna, Litla Lif från Sjövik och Gambri från Sjövik. I bloggen får ni följa min vardag bland bilder och islandshästar.

Copyright © by Sofie Borell 2009-2011
[email protected]


bloglovin
         

Om

Min profilbild