>

Egen blogg = Mycket skrivande!

Hejhej! Nu har jag egen blogg för att den förra som jag skrev med en kompis blev bara så att bara jag skev så har gjort en egen nu som kommer bli bra och jag hoppas på många läsare. Det här är då min blogg som är något utöver det vanliga och lääääs! haha, är lite hyper men whatever, det får mig bara att tänka på Olivia som är en av mina tokigaste och galnaste kompisar. Hon är rolig. Men kortfattat om idag för att jag ska sova snart. Idag då måndag är det som skönast i skolan med typ inga teoretiska lektioner men var skiiiiittt trött så jag typ höll på att somna varenda lektion, jobbigt! Men man höll sig vaken. Det var spanska prov idag, HJÄLP! Men jag kunde faktiskt allt( får bara hoppas på att det blir rätt också)... Men tror jag kan få högt betyg på det. Men senare var det idrott osv. På idrotten lyckades Olivia med både det ena och det andra; Ramla typ nästan in i en stolpe sen styckade hon foten. Ja, och våra idrottslärare kan inget om skador hahah! Inte äns linda en gasbinda så vi fick berätta hur dem skulle göra xD. Det känns lite fel :S.... Men Matte fick bära henne till skolan och jag blev en packåsna -.-'' . Men nu måste jag sova innan jag somnar framför datan.

Puss och God natt/ Sossu



Kommentera inlägget här!
Postat av: olivia

ja offrade mig bara för lagget-.-":P<3

2009-10-19 @ 22:40:57
Postat av: olivia

oj laget*

2009-10-19 @ 22:41:18
Postat av: fellsa

haha xD snygg bild på olivia hon ser inte så pigg ut:P<33

2009-10-19 @ 22:41:29
Postat av: olivia mewtwo axelsson

hah ja ville bara inte va me på bild:P

2009-10-21 @ 20:35:14
Postat av: Matte

hmm hon styckade foten... xD

2009-10-25 @ 13:49:58
Postat av: Anonym

hmm hon styckade foten... xD

2009-10-25 @ 13:50:47

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress till din blogg:

Kommentera:

Trackback




Sofie Borell heter jag som driver bloggen och kommer från Sollentuna, Stockholm. Är född 1994 alltså 17år och går första året på Teknikprogrammet. Min största passion är foto och mitt liv är ägnat åt de två islandshästarna, Litla Lif från Sjövik och Gambri från Sjövik. I bloggen får ni följa min vardag bland bilder och islandshästar.

Copyright © by Sofie Borell 2009-2011
[email protected]


bloglovin
         

Om

Min profilbild