>

Frisk

"
"Tuvis och jag som tyvärr hamnade i bilden"
Heej, Är frisk!! Eller typ frisk. Har inte ont i halsen lika mycket nu och ont i huvudet har jag just nu heh, för sitter i ett lökigt dataklassrum. Så blää på allt! Vill ut härifrån och sluta nu. Måste sitta i en kvart till. Får stå ut. Nu slut på det negativa och nu ska vi se framåt. Tuvis har varit hos veterinären och fått vaccination plus så har vi tagit bort hennes öronskabb. Usch! Det var äckligt. Men nu är hon helt frisk så det är jätteskönt. Min busskisse. Sen har min andra fina kisse fått skabbmedicin så inte hon heller får skabb i öronen. Mable <3. Så nu är alla vi friska, heh. /s'

Kommentera inlägget här!

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress till din blogg:

Kommentera:

Trackback




Sofie Borell heter jag som driver bloggen och kommer från Sollentuna, Stockholm. Är född 1994 alltså 17år och går första året på Teknikprogrammet. Min största passion är foto och mitt liv är ägnat åt de två islandshästarna, Litla Lif från Sjövik och Gambri från Sjövik. I bloggen får ni följa min vardag bland bilder och islandshästar.

Copyright © by Sofie Borell 2009-2011
[email protected]


bloglovin
         

Om

Min profilbild