>

Kan tiden gå lite fortare?

Foto: Sossu
Hej, Kan inte tiden gå lite fortare när man vill sen långsammare vid stunder man vill aldrig ska ta slut. Det tycker jag iallafall men vad kan en liten jag göra? Inget. Man får ta vara på alla stunder och minuter i sitt liv. Om några timmar, eller ja.. imorgon då bär det av i 6timmars bilresa upp till SÄLEN! Tandådalen here we come! Har fått min Jumpin också! så det blir den, musik, David och en påse godis! Gott! Tror att jag klarar mig perfekt med det. Måste fixa ipoden eller mp3.. Vet inte vilken. Kanske får bli båda? x) Nä Ipoden får det nog bli tror jag. Måste packa eller börja men har allt utspritt i hela huset plus att hälften är hos Papi. Det är bra att halva mitt underställ är hos Papi och andra hälften är hos Mami, Hur tänkte jag där? Inte vet jag x). Nä ska börja nu.. /s'

Kommentera inlägget här!

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress till din blogg:

Kommentera:

Trackback




Sofie Borell heter jag som driver bloggen och kommer från Sollentuna, Stockholm. Är född 1994 alltså 17år och går första året på Teknikprogrammet. Min största passion är foto och mitt liv är ägnat åt de två islandshästarna, Litla Lif från Sjövik och Gambri från Sjövik. I bloggen får ni följa min vardag bland bilder och islandshästar.

Copyright © by Sofie Borell 2009-2011
[email protected]


bloglovin
         

Om

Min profilbild