>

2011 - En ny start!




Hejhej!
2011, ett nytt år och en ny start. Nu ska jag göra saker som jag har sagt som nyårslöfte och ja ni får inte veta vad det är hihi! Men ni kommer att märka om jag säger så. Detta ska bli som min kompis Emil uttrycker sig ett "adrenalinfyllt" år. Så här ska det göras saker och man ska få många roliga minnen eller vissa kanske inte är så roliga som att jag ska operera käken någon gång under åren. Det är läskigt! Och jag längtar inte... men det är väntan som är läskig och att man ska sövas ner. Får panik varje gång jag tänker på det så nu ska det skrivas om andra saker minsann! Så ni kommer att få överraskningar varje månad som sagt och ja nu önskar jag er ett underbart 2011! /s'


Kommentera inlägget här!

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress till din blogg:

Kommentera:

Trackback




Sofie Borell heter jag som driver bloggen och kommer från Sollentuna, Stockholm. Är född 1994 alltså 17år och går första året på Teknikprogrammet. Min största passion är foto och mitt liv är ägnat åt de två islandshästarna, Litla Lif från Sjövik och Gambri från Sjövik. I bloggen får ni följa min vardag bland bilder och islandshästar.

Copyright © by Sofie Borell 2009-2011
[email protected]


bloglovin
         

Om

Min profilbild