>

SNÖKAOS!



Bild lånad från resume.se

Hejhej,
Det här vädret som är nu, herregud! Tror inte att det har snöat så mycket någon gång? Trodde inte det var någon skola idag men otur har man så Mami tvingar mig att gå hit, GÅ?! Så jag tog på mig kläder och gick ut i det äckliga vädret och jag som tycker snö är mysigt men detta? Det är en aning överdrivet! :O Så man är här och hoppas att de har fått igång sl tills eftermiddagen, för ska på bio med David, Emil och Lina! Kuligt värre! Men sedan iallafall så hade jag snö upp till knäna när jag gick till skolan, det var inte så jätte kul precis! Usch! Jag dissar djupt detta snökaos! /s'

Kommentera inlägget här!
Postat av: Laramore ^^

Snygg design du har! :D

2011-02-12 @ 17:54:27
URL: http://laramore.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress till din blogg:

Kommentera:

Trackback




Sofie Borell heter jag som driver bloggen och kommer från Sollentuna, Stockholm. Är född 1994 alltså 17år och går första året på Teknikprogrammet. Min största passion är foto och mitt liv är ägnat åt de två islandshästarna, Litla Lif från Sjövik och Gambri från Sjövik. I bloggen får ni följa min vardag bland bilder och islandshästar.

Copyright © by Sofie Borell 2009-2011
[email protected]


bloglovin
         

Om

Min profilbild