>

Regn eller är det snö?

Halloj!
Sitter just nu på bussen med Matte och är påväg från stallet till stan. För vi ska köpa julklappar och fika! I sollentuna hoppar även älsklingen, emil och tudi på så det kommer bli jätte mysigt. Men som sagt det är vatten på rutorna på bussen så snöar det ute eller är det regn? Tror faktiskt att det tyvärr är regn. Men man får alltid hoppas på motsatsen! Men i stallet så hoppade jag lite med Litlis och hon blir bara duktigare och duktigare! Nu kan vi till och med galoppera innan hindret! Och hon är mycket stabilare. Sen var man tvungen att sätta på brodd så hon har fyrbrodd och inte bara på trakterna. Och det tog en aning längre tid än vad jag trott! Och det är jobbigt ja! Så får börja träna mer som Nina säger haha! Men ska gå av bussen nu så bloggar mer sen! /s'


Kommentera inlägget här!
Postat av: Nina

Glöm inte göra dina benböj! Fyll på med lite grodhopp och jägarsits så får du lårmuskler :-)

2011-12-07 @ 23:13:11

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress till din blogg:

Kommentera:

Trackback




Sofie Borell heter jag som driver bloggen och kommer från Sollentuna, Stockholm. Är född 1994 alltså 17år och går första året på Teknikprogrammet. Min största passion är foto och mitt liv är ägnat åt de två islandshästarna, Litla Lif från Sjövik och Gambri från Sjövik. I bloggen får ni följa min vardag bland bilder och islandshästar.

Copyright © by Sofie Borell 2009-2011
[email protected]


bloglovin
         

Om

Min profilbild