>

Övningsköra är kul!

Hello,
Igår åkte jag med ut till landet med Mami för att lämna lite saker och hälsa på Litla. Väl där ute fick jag övningsköra på småvägarna som gick jätte bra. Men en sak kan jag inte förstå.. När jag kör på små vägar så går det jätte bra men så fort jag ska ut på en större väg och står i en korsning får  jag panik! Eller inte panik men blir jätte stressad så då funkar inget. Vet inte vad som händer. Allt slår bara av. Vill inte att det ska bli så men får träna mer och det ska jag få göra i helgen då Mami sa att det finns en jätte bra väg med "små korsningar" där jag ska öva på att köra ut i en korsning och från en. MEn som sagt kan jag inte säga att jag är bra än för jag har bara kört runt 6-7 gånger så vad förväntar jag mig egentligen? Ingenting, jag kan iallafall starta bilen och växla från 1:an till 2:an. Sen kan jag ställa in allt i bilen så det är anpassat efter mig. Men herregud! Jag är 16 och har två år på mig så då hinner jag! Det är kul iallafall och jag vill lära mig. Det är det som räknas!

/s'

Kommentera inlägget här!

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress till din blogg:

Kommentera:

Trackback




Sofie Borell heter jag som driver bloggen och kommer från Sollentuna, Stockholm. Är född 1994 alltså 17år och går första året på Teknikprogrammet. Min största passion är foto och mitt liv är ägnat åt de två islandshästarna, Litla Lif från Sjövik och Gambri från Sjövik. I bloggen får ni följa min vardag bland bilder och islandshästar.

Copyright © by Sofie Borell 2009-2011
[email protected]


bloglovin
         

Om

Min profilbild