>

Emelie's Konfirmation



Hello,
Igår hann jag inte med att blogga för min lillasyster Emelie skulle konfirmera sig så det var allt möjligt som skulle fixas och så vidare. Jag fick sminka henne för jag är grym, hihi! Men det var en fin konfirmation i kyrkan som pågick i ungefär en timme. David var med såklart också och tyckte nog att det var kul. Efter kyrkan fick man fota alla konfirmander och Emelie fick byta om för hon fick åka motorcykel hem. Vår kusins mamma Tove kör hoj så
Emell fick åka med henne. Innan konfan var att hon skulle få åka hoj det ända hon snackade om. Inte så konstigt i och för sig men ändå. Efter iallafall åkte vi hem till Papi och hade förtäringen där. Tror det heter förtäring, Hoppas jag har rätt.. Det bjöds på rätt MYCKET mat. Allt från ceasarsallad till rostbiff och muffins. Ja, så nu får man äta maten som blev över i flera månader! Vi var totalt runt 50stycken hemma hos Papi. Emell fick många fina paket som T.ex. en Ipig och ljusstakar samt smycken osv. På kvällen när de flesta gått körde vi andra Wii och måste erkänna att Jag och David var bäst på bowling! :D Eller vanlig bowling som sagt inte det med 100käglor. Jag tror min syster var nöjd, Jag tyckte det blev en lyckad dag!

/s'




Kommentera inlägget här!
Postat av: Annika

Hmmm, undra vem som slog er stort på bowlingen, loosers :)

2010-09-05 @ 20:31:55

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress till din blogg:

Kommentera:

Trackback




Sofie Borell heter jag som driver bloggen och kommer från Sollentuna, Stockholm. Är född 1994 alltså 17år och går första året på Teknikprogrammet. Min största passion är foto och mitt liv är ägnat åt de två islandshästarna, Litla Lif från Sjövik och Gambri från Sjövik. I bloggen får ni följa min vardag bland bilder och islandshästar.

Copyright © by Sofie Borell 2009-2011
[email protected]


bloglovin
         

Om

Min profilbild