>

Chill

chiiiiiiiiillliii!
Idag har väl varit värsta chilldagen i skolan. Enligt mig. Har inte gjort något seriöst på någon lektion. Hadde sovmorgon till 9.45 så fick sova länge...trodde jag! -.- Tyvärr har man världens mest respektlösa lillasyster som ska "prata"(skrika) så högt man kan när man vet att man står utanför ens dörr. Skitunge! om man får säga det men blir irriterad när man bara har en sovmorgon i veckan och får inte sova på den...
Strunt i det nu för är med David och ska väl snart ha träning. Lite roligt är att vi har träning typ samtidigt. Kuligt! Och på samma ställe. Men man kan ju fråga varför alla lag ska ta vår plan?! Det är faktiskt vi som ska ha hela planen!!!
BLäää blir smått irriterad på sådana saker också! Skriver inge mer för då kommer jag tråka ut er.

Pussar S'



Kommentera inlägget här!

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress till din blogg:

Kommentera:

Trackback




Sofie Borell heter jag som driver bloggen och kommer från Sollentuna, Stockholm. Är född 1994 alltså 17år och går första året på Teknikprogrammet. Min största passion är foto och mitt liv är ägnat åt de två islandshästarna, Litla Lif från Sjövik och Gambri från Sjövik. I bloggen får ni följa min vardag bland bilder och islandshästar.

Copyright © by Sofie Borell 2009-2011
[email protected]


bloglovin
         

Om

Min profilbild