>

Snart match igen då

Buenos diaz,
Då har David gått till sin träning och själv ska jag snart gå också för att jag har match precis efter hans träning. Nu är det egentligen JDM laget som ska spela men med många sjuka så får man ta till dom äldre också för att det här är ju bara en träningsmatch. Hoppas det kommer gå super. Vi möter trots allt spånga som inte är så rena i spelet om vi säger så. Men vi får vara tuffa tillbaka helt enkelt men på rätt sätt. Aaaahh! Får överskottsenergi just nu så måste faaaaan springa av mej det på matchen om man nu kan vänta tills dess, :P Man ska väl göra sig klar och gå nu antar jag.

Pussar s'


(Bilden är från Sanktan slutspelet i höstas, Tinus & Svensson)


Kommentera inlägget här!

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress till din blogg:

Kommentera:

Trackback




Sofie Borell heter jag som driver bloggen och kommer från Sollentuna, Stockholm. Är född 1994 alltså 17år och går första året på Teknikprogrammet. Min största passion är foto och mitt liv är ägnat åt de två islandshästarna, Litla Lif från Sjövik och Gambri från Sjövik. I bloggen får ni följa min vardag bland bilder och islandshästar.

Copyright © by Sofie Borell 2009-2011
[email protected]


bloglovin
         

Om

Min profilbild