>

Päls på kläder, Nej Tack!



Det är ju helt sjukt! Hur kan man döda djur bara för att se snygg ut själv? Men vill bidra till detta? Inte jag iallafall. Tycker det är helt fel att döda djur bara för kläder... Djuren har väl ett liv också. Skulle aldrig köpa något klädesplagg med päls på och kommer aldrig ändra mig. Själv tycker jag inte heller att det är särskilt snyggt med päls. Men ser bara ut som en stor hund eller något liknande. Tänk på djuren nästa gång ni är påväg att köpa något som är tillverkat av dem. Är det rätt? Enligt mej.. NEJ!


Kommentera inlägget här!
Postat av: elvira

vafan säger du, de e skitsnyggt, döda fler djur!! jag har en kaninpälsjacka den e assnygg du behöver inte köpa några pälsar men de tänker fan jag göra, så vaddå tycker du synd om gässen som finns i canada jackorna också eller?`... herregud

2010-01-27 @ 18:54:15
URL: http://toveelvira.blogg.se/
Postat av: Anonym

håller helt me!

2010-01-27 @ 20:45:41
Postat av: Sossu

Bad jag om någons åsikt eller?

2010-01-27 @ 22:24:00
URL: http://sossus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress till din blogg:

Kommentera:

Trackback




Sofie Borell heter jag som driver bloggen och kommer från Sollentuna, Stockholm. Är född 1994 alltså 17år och går första året på Teknikprogrammet. Min största passion är foto och mitt liv är ägnat åt de två islandshästarna, Litla Lif från Sjövik och Gambri från Sjövik. I bloggen får ni följa min vardag bland bilder och islandshästar.

Copyright © by Sofie Borell 2009-2011
[email protected]


bloglovin
         

Om

Min profilbild