>

Skiing with the best

Tjena, Har varit i Romme hela dagen från tidigt på morgonen till eftermiddag.
Det var skit kul och åkte med Danne,Bella & Olivia. Det var nice!
Med inte så bra väder(bestående av mulet sen snö) så var det helt ok backar. Men gud vad lite snö det var på vissa ställen och rätt isigt. Fick inte hoppa något :O. Det kom jag på nu, KLANT!
Var tvungen att gå upp 05.15.. TIDIGT! Var extremt morgontrött om man säger så. Haha, men man var uppe och bussarna gick 06.30 från skolans parkering. Vi kom iväg och var i Romme runt 9 på morgonen. Härligt.
Lite kallt blev det på toppen då det blåste en jädra massa.
Det blev en toppen dag iallafall! :)




Kommentera inlägget här!
Postat av: Alicia

:D

2010-02-03 @ 21:24:13
URL: http://aliciaskisses.blogg.se/
Postat av: bella

haaha soss skicka bilderna sen på msn!! :D <3

2010-02-04 @ 11:28:19
URL: http://forbelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress till din blogg:

Kommentera:

Trackback




Sofie Borell heter jag som driver bloggen och kommer från Sollentuna, Stockholm. Är född 1994 alltså 17år och går första året på Teknikprogrammet. Min största passion är foto och mitt liv är ägnat åt de två islandshästarna, Litla Lif från Sjövik och Gambri från Sjövik. I bloggen får ni följa min vardag bland bilder och islandshästar.

Copyright © by Sofie Borell 2009-2011
[email protected]


bloglovin
         

Om

Min profilbild