>

Friday afternoon

Hej,

Då var det fredag och man har klarat de två första dagarna i skolan och det var kul! Idag fick alla som går Teknik träffa varandra och göra en liten kul tävling i grupper. Vi fick bygga en bro av papper och tjep och min grupps blev mer som en hängbro än en hållbar. hihi! Glömde dock att ta kort på den. Klant som man är! Mitt schema är inte klart än utan på söndag blir det helt klart så hoppas jag får behålla mitt schema för det var jätte bra. Man har kommit hem från skolan och nu vet man inte vad man ska göra.. Kommer bli att man sitter hemma och tråkar för ingen är hemma, inte äns David som är med emil, :'( Vill inte ha tråkigt. Skit också!

/s'


Kommentera inlägget här!

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress till din blogg:

Kommentera:

Trackback




Sofie Borell heter jag som driver bloggen och kommer från Sollentuna, Stockholm. Är född 1994 alltså 17år och går första året på Teknikprogrammet. Min största passion är foto och mitt liv är ägnat åt de två islandshästarna, Litla Lif från Sjövik och Gambri från Sjövik. I bloggen får ni följa min vardag bland bilder och islandshästar.

Copyright © by Sofie Borell 2009-2011
[email protected]


bloglovin
         

Om

Min profilbild