>

Värme är något ALLA älskar!

Hellu
Som rubriken säger, ALLA älskar värme. Idag var det riktigt härligt ute och jag bara njöt. Solen sken och det var jätte varmt. I loooove it! Gaaaah! Kan bara snacka om det tror jag. Eller kan säga att jag tror att det gick bra på nationella i matte muntligt. Vår lärare blev iallafall glad när jag sa något! hihi, (Då ska man vara VÄLDIGT nöjd!) x) haha! Inget mer roligt har hänt idag och har planerat allt för helgen så det är skönt sen så var jag och tränade för en stund sedan och vi körde kondition. Jag förvånas varje gång att min kondition är bra! Ett under faktiskt för hur lat jag är... David vet! Nä men är aktiv när jag vill och lat när jag vill(för det mesta). Jaja. Sedan blev det match sista 20minuterna och det gick väl sådär för vi gjorde planen mindre och då har jag ingen koll på alla linjer och så så det blev svårare. Nu äntligen så ska vi få likadana overaller. Finelly...!
Ska sova nu!

God natt!


Kommentera inlägget här!

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress till din blogg:

Kommentera:

Trackback




Sofie Borell heter jag som driver bloggen och kommer från Sollentuna, Stockholm. Är född 1994 alltså 17år och går första året på Teknikprogrammet. Min största passion är foto och mitt liv är ägnat åt de två islandshästarna, Litla Lif från Sjövik och Gambri från Sjövik. I bloggen får ni följa min vardag bland bilder och islandshästar.

Copyright © by Sofie Borell 2009-2011
[email protected]


bloglovin
         

Om

Min profilbild