>

Wensday

Halloo, Nu är det mitten på veckan, eller jag tycker det på något konstigt sätt :) Här får man ju tycka vad man vill så det är ju super.. Snart träning så får blogga lite snabbt den här gången, brukar annars gå lite trögt på ja får black out hela tiden haha! Så typiskt mig, Men HJÄLP! Ska göra om ett fucking engelska muntligt prov för 4-de gången, SERIÖST! Jag pallar det inte och har fått G. Vad mer ska jag göra? Jo jag måste få vg det var typ därför jag är tvungen att göra om hela tiden... WIERD! JAg kan inte argumentera och absolut hatar att prata på engelska framför andra. Men det förstår inte vår lärare när jag T.O.M säger det.. -.- I HATE ENGLISH! Men nu måste man ta ett break så då blir det träning. Får se hur min häl är. Hoppas den är bra! :) I dag annars har väl allt vart bra tror jag.. Och min näsa är kvar(David försökte äta upp den hela tiden-.-'')... Typiskt! :'D Men nu måste jag dra.. CHIAO!,



Bild ifrån sum 09, miss..


Kommentera inlägget här!

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress till din blogg:

Kommentera:

Trackback




Sofie Borell heter jag som driver bloggen och kommer från Sollentuna, Stockholm. Är född 1994 alltså 17år och går första året på Teknikprogrammet. Min största passion är foto och mitt liv är ägnat åt de två islandshästarna, Litla Lif från Sjövik och Gambri från Sjövik. I bloggen får ni följa min vardag bland bilder och islandshästar.

Copyright © by Sofie Borell 2009-2011
[email protected]


bloglovin
         

Om

Min profilbild