>

Träningsmatch mot AIK

Tjeenis, då är denna dag nästan avslutad och en ny vecka börjar om några timmar. Vill inte ha skola!! :(
Det suger och måste göra klart so:n samt plugga till engelska provet(har man verkligen ingen lust till..)
För vår lärare i engelska är ju sååå snäll, NOT! Enda vecka typ utan NP eller stora inlämningar så sätter han hela veckan full av engelska provn, TACK SÅ JÄVLA MYCKET!

Nu till något helt annat, Hade träningsmatch idag mot AIK's utvecklingslag och även om vi förlorade så spelade vi bra för att vara första gången vi spelar ihop på en match. Mycket beröm till laget!
Man börjar bli lite förvirrad för varje match som går... Man vet ju aldrig vart man hamnar och får aldrig vara där jag "hör hemma" som vänster ytterback. Det är där jag ska vara... Men idag fick man spela på ett ställe jag aldrig äns kunnat tänka mej spela, som yttermittfält på vänstern... Vilket helvete men ändå kul. Fick ju springa som en galning upp,ner,upp,ner osv... Aldrig stå stilla utan springa hela tiden. Hoppas på en bättre position nästa match som är på sön? I think so iallafall.

Nu ska man sova så två sista ord, God Natt!


En bild från Sanktan slutsspels kval.. Rebecka i fullfart och vi vann den matchen! :)

Kommentera inlägget här!

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress till din blogg:

Kommentera:

Trackback




Sofie Borell heter jag som driver bloggen och kommer från Sollentuna, Stockholm. Är född 1994 alltså 17år och går första året på Teknikprogrammet. Min största passion är foto och mitt liv är ägnat åt de två islandshästarna, Litla Lif från Sjövik och Gambri från Sjövik. I bloggen får ni följa min vardag bland bilder och islandshästar.

Copyright © by Sofie Borell 2009-2011
[email protected]


bloglovin
         

Om

Min profilbild