>

Putsat och klart

Väntar på tåget hem. Har varit i stallet för att hovis skulle komma så nu är Litla nyskodd. Skönt! Allt kom verkligen på en gång. Vaccination, hovslagare och två kurser. Det är mycket nu och snart börjar tävlingssäsongen. Kuligt! Men åkte med papi till stallet i morse så kom en och en halv timme för tidigt så har städat mitt skåp ordentligt och putsat alla lädersaker jag har. Så nu är det putsat och klart. Det känns så otroligt skönt att ha gjort det för senast jag gjorde det var i oktober kanske?. Hah, bra att jag inte minns. Men men. Nu är man på tåget och det ska bli skönt att få komma hem och ta sig en dusch. /s'


Kommentera inlägget här!

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress till din blogg:

Kommentera:

Trackback




Sofie Borell heter jag som driver bloggen och kommer från Sollentuna, Stockholm. Är född 1994 alltså 17år och går första året på Teknikprogrammet. Min största passion är foto och mitt liv är ägnat åt de två islandshästarna, Litla Lif från Sjövik och Gambri från Sjövik. I bloggen får ni följa min vardag bland bilder och islandshästar.

Copyright © by Sofie Borell 2009-2011
[email protected]


bloglovin
         

Om

Min profilbild