>

Promenad

Var på promenad med Litla lite tidigare idag. Med tanke på att hon vaccinerades i onsdags så hon var tvungen att vila i 1-2 dagar så lät henne vila idag med. Eller vi var på promenad i det fina vädret. Klarblå himmel och runt 6 grader varmt begav vi oss ut. Litla skötte sig otroligt bra och är super nöjd över henne. En glad ponny och tjej kom tillbaka till stallet efter att ha varit ute i 45minuter. Så skönt och mysigt på samma gång. Fotade henne lite när hon lyckades stå stilla, hehe. Efter promenaden masserade jag Litla och hon fick lite arnika också. Sen fick hon sin kraft medans jag fixade inför kvällsfodringen som jag hade. Den gick smidigt så nu är man hemma igen och har nyss ätit. Mer bilder från promenaden kommer sen.

Kommentera inlägget här!
Postat av: nathalie

Gud vad fin blogg! Allt bra? :)

2012-03-03 @ 08:14:44
URL: http://fotografennathalie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress till din blogg:

Kommentera:

Trackback




Sofie Borell heter jag som driver bloggen och kommer från Sollentuna, Stockholm. Är född 1994 alltså 17år och går första året på Teknikprogrammet. Min största passion är foto och mitt liv är ägnat åt de två islandshästarna, Litla Lif från Sjövik och Gambri från Sjövik. I bloggen får ni följa min vardag bland bilder och islandshästar.

Copyright © by Sofie Borell 2009-2011
[email protected]


bloglovin
         

Om

Min profilbild