>

Konstnärligt

Jag har nog lite konstnärliga drag i mig ändå. Gjorde denna pingvin?? Liknande sak i lera på bilden. Det skulle bli en katt först men det blev en pingvin istället. Vi skulle inte göra hela djur utan mer åt
Det abstrakta hållet och linjer. Så jag lyckades tyckte min lärare, så det är bra då. Nu har man istället engelska med en vikarie och det går inte så jättebra för vår klass gör inte ett skit för ingen fattar vad vår vikarie säger eller menar. Bra lärare!...


Kommentera inlägget här!

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress till din blogg:

Kommentera:

Trackback




Sofie Borell heter jag som driver bloggen och kommer från Sollentuna, Stockholm. Är född 1994 alltså 17år och går första året på Teknikprogrammet. Min största passion är foto och mitt liv är ägnat åt de två islandshästarna, Litla Lif från Sjövik och Gambri från Sjövik. I bloggen får ni följa min vardag bland bilder och islandshästar.

Copyright © by Sofie Borell 2009-2011
[email protected]


bloglovin
         

Om

Min profilbild