>

Kanelbullar

Är precis klar med allt bullbak. Jobbigt! Men nu är det gjort. Bullarna är till på söndag till min födelsedag. Tror att jag har gjort minst 100bullar. Känns det som. Utom det har jag bakat kanelkakor och styltkakor. Hann inte till skolan idag heller dock så började jag 13.00 och skulle till läkaren med min tå då jag har nageltrång. :( . Så det blev inge skola. Istället efter läkaren så åkte jag och min kompis Felicia ut till stallet. Där blev det mockning av hage och ridning. Tränade tölt men hon var inte så jätte villig att göra det jag ville. Tror Litla var allmänt sur idag och full av överskottsenergi. Ska nog longera henne alt. Rida och släppa henne på ridbanan. Nu ska jag sova!!


Kommentera inlägget här!

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress till din blogg:

Kommentera:

Trackback




Sofie Borell heter jag som driver bloggen och kommer från Sollentuna, Stockholm. Är född 1994 alltså 17år och går första året på Teknikprogrammet. Min största passion är foto och mitt liv är ägnat åt de två islandshästarna, Litla Lif från Sjövik och Gambri från Sjövik. I bloggen får ni följa min vardag bland bilder och islandshästar.

Copyright © by Sofie Borell 2009-2011
[email protected]


bloglovin
         

Om

Min profilbild