>

Vår?

Foto&Redigering: Sofie Borell | ISO: 100 f.8 s. 1/250

Vår? Ja, det var det tills idag. För inatt har det tydligen snöat så allt är vitt igen. Ååh vad glad man blir... eller? Ville ha vår, värme och torr mark inte snö/is/kallt och blött. Så ber till väder gudarana att låta det bli vår nu inte vinter. Det är snart mars (om 2 dagar) och mars är en vårmånad. Man blir inte glad längre när man ser snön. Förut ville man att den skulle komma och nu vill man ha bort den. Tänker snart gå ut och hälla varmvatten så all snö försvinner. Så blir det. Jag gör det!

Kommentera inlägget här!

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress till din blogg:

Kommentera:

Trackback




Sofie Borell heter jag som driver bloggen och kommer från Sollentuna, Stockholm. Är född 1994 alltså 17år och går första året på Teknikprogrammet. Min största passion är foto och mitt liv är ägnat åt de två islandshästarna, Litla Lif från Sjövik och Gambri från Sjövik. I bloggen får ni följa min vardag bland bilder och islandshästar.

Copyright © by Sofie Borell 2009-2011
[email protected]


bloglovin
         

Om

Min profilbild