>

Uteritt

image description
Har precis kommit hem från stallet och gud vad skönt det var att vara där. Det var bara jag och Agneta eftersom jag fick skjuss ut av henne. Hon är så snäll! Är verkligen glad över att hon kom till vårt stall. När vi kom ut till stallet så var det ljust och det skulle hålla i sig någon timme i alla fall så vi bestämde oss för att ta en sväng ner till sjön. Prövade att rida Litla utan spö denna gång för hon brukar vara lite sådär på att gå fram för skänkeln ute men det gick bättre än förväntat. Det gick till och med bättre utan så ska börja rida mer utan. Fast tror att man ska variera med allt som att rida med eller utan spö och rida med eller utan nosgrimma. Jag brukar variera bra fast ska börja markarbeta mer. Men måste lägga upp ett ordentligt schema för Litla nu. Tillbaka till verkligheten. Vi red hyfsat lugnt men gud så mysigt det var. Det gör verkligen ens dag att få rida ut när det är ljust mitt i veckan. Man får som ny energi och man blir mycket gladare och piggare. Så det blev mysiga timmar i stallet som sagt. /s'

Kommentera inlägget här!

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress till din blogg:

Kommentera:

Trackback




Sofie Borell heter jag som driver bloggen och kommer från Sollentuna, Stockholm. Är född 1994 alltså 17år och går första året på Teknikprogrammet. Min största passion är foto och mitt liv är ägnat åt de två islandshästarna, Litla Lif från Sjövik och Gambri från Sjövik. I bloggen får ni följa min vardag bland bilder och islandshästar.

Copyright © by Sofie Borell 2009-2011
[email protected]


bloglovin
         

Om

Min profilbild