>

Green Bike

Foto&Redigering: Sofie Borell | Canon EOS 550D | ISO: 200 s.1/200 f.9

Trött, på dåligt humör.. kan det bli värre? Tror faktiskt inte det. De här är de värsta man kan va tillsammans. Usch fy och blää! Tror faktiskt att jag ska gå och lägga mig sen så man vaknar om möjligt på lite bättre humör. Men vad gör det när alla är emot även om man vet att man har rätt? Ibland kan man ju undra. Jag har grymt minne och kommer ihåg nästan precis allt. Allt ifrån onödig information till seriösa saker. Har hört från många att mitt minne är bra så då är det det. Skit i de som trycker ner en och våga stå upp för saker som du vet att du har rätt i. Man ska stå på egna fötter vid sådana tillfällen men många tycker att det är svårt att vara själva. I know. Shit, nu kom jag in på massa andra saker som jag inte skulle komma till. Men fredagen i helhet har varit okej. Det finns bättre dagar. Förutom att man har en tå som värker för att bedövningen har släppt gör inte saken bättre. så nu ska jag sova innan jag spårar ut totalt. /s'

Kommentera inlägget här!

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress till din blogg:

Kommentera:

Trackback




Sofie Borell heter jag som driver bloggen och kommer från Sollentuna, Stockholm. Är född 1994 alltså 17år och går första året på Teknikprogrammet. Min största passion är foto och mitt liv är ägnat åt de två islandshästarna, Litla Lif från Sjövik och Gambri från Sjövik. I bloggen får ni följa min vardag bland bilder och islandshästar.

Copyright © by Sofie Borell 2009-2011
[email protected]


bloglovin
         

Om

Min profilbild