>

Tuva

"Tuva"
Halloj, Tuva som är på bilden är min nya familjemedlem och vi välkomnar henne stort. Hon är fyra månader gammal och bodde ute i mitt stall. Som ni inte vet så har jag varit lite upptagen och inte kunnat blogga. Och det är för att vi hade fyra kattungar i stallet som om inte någon ville ha dom så skulle dom avlivas. Och jag som är en stor djurvän kan inte låta det ske. Så jag lade upp bilder på dom på facebook och skrev lite om dom för att någon skulle nappa och vilja ha dom. Bara några minuter efter jag lagt upp mitt inlägg så skrev folk till mig och under en vecka så räddade jag alla kattungar. Dom är nu i nya hem och Tuva (bilden över) fick komma hem till oss och bor nu hos min Mamma och vår andra katt Mable. Dom går ihop jättebra och Mable har blivit som en mamma och uppfostrar Tuva och Kleo. Kleo är en annan kattunge som min kille Davids Mamma tog och hon fick bo hos oss tills imorgon för Davids mamma är bortrest. Så då har vi två busiga kattungar hemma och Mable som försöker hålla koll på dom. Här nedan får ni se alla syskon till Tuva. : (lite suddiga bilder..)
Kleo
Zimba
Monza
Det var alla kissar! :) /s'

Kommentera inlägget här!
Postat av: Anonym

Men när kommer illern?? Väntar och väntar :)

2011-10-13 @ 18:56:06

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress till din blogg:

Kommentera:

Trackback




Sofie Borell heter jag som driver bloggen och kommer från Sollentuna, Stockholm. Är född 1994 alltså 17år och går första året på Teknikprogrammet. Min största passion är foto och mitt liv är ägnat åt de två islandshästarna, Litla Lif från Sjövik och Gambri från Sjövik. I bloggen får ni följa min vardag bland bilder och islandshästar.

Copyright © by Sofie Borell 2009-2011
[email protected]


bloglovin
         

Om

Min profilbild