>

Torsdag

Foto&Redigering: Sofie Borell ISO: 100 f.6 1/200

Hallo, Sitter här på min fotolektion och har ingenting att göra för måste fota motljus och det kan jag inte nu eftersom det regnar ute... Så gör ingenting. Eller har redigerat några bilder men det är inte så mycket. Den här kursen är för lätt för mig och jag ligger väldigt många nivåer över alla andra. Så det här är jätte kul. Men man får ta ut det bästa och se det från en nu vinkel som jag gör genom att fota sånt som jag kommer ha anvvändning för senare. Men nu ska jag ta rast! /s'

Kommentera inlägget här!

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress till din blogg:

Kommentera:

Trackback




Sofie Borell heter jag som driver bloggen och kommer från Sollentuna, Stockholm. Är född 1994 alltså 17år och går första året på Teknikprogrammet. Min största passion är foto och mitt liv är ägnat åt de två islandshästarna, Litla Lif från Sjövik och Gambri från Sjövik. I bloggen får ni följa min vardag bland bilder och islandshästar.

Copyright © by Sofie Borell 2009-2011
[email protected]


bloglovin
         

Om

Min profilbild