>

Isy

Foto&Redigering: Sofie Borell ISO: 400 s. 1/200 f. 7
Modellhunden: Isy

Världens finaste hund, Isy. Hon är Ninas hund. Som några inte vet så är Nina hon som har stallet där jag står i. Kommer inte ihåg namnet på Isy's ras men det finns typ bar 7st i Sverige(Sa jag rätt Nina??). Det finns alltså inte så många. Jag tror Isy är en ursprungshund till schäfer alltså att hon är grunden till schäfrar. Isy är super söt, snäll och busig. Hihi, det ser så kul ut när Nina och hon leker med varandra. Det är en hund som jag vill ha när jag flyttar hemifrån! :) Hon är lagom stor och jätte söt. /s'

Kommentera inlägget här!

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress till din blogg:

Kommentera:

Trackback




Sofie Borell heter jag som driver bloggen och kommer från Sollentuna, Stockholm. Är född 1994 alltså 17år och går första året på Teknikprogrammet. Min största passion är foto och mitt liv är ägnat åt de två islandshästarna, Litla Lif från Sjövik och Gambri från Sjövik. I bloggen får ni följa min vardag bland bilder och islandshästar.

Copyright © by Sofie Borell 2009-2011
[email protected]


bloglovin
         

Om

Min profilbild