>

Vart tog du vägen?

Fotograf & Redigering: Sofie.B | Kamera: Canon EOS 550D | ISO: 100 | f/5.6
Hejhej, Sitter här framför datorn för slutade jätte mycket tidigare så tittar lite på tv och bloggar innan man ska ut och träna lite. Måste ju komma igång med hårdträningen nu inför sommaren och nu när jag får träna. Så ska lägga upp ett schema så man kan få en lite fastare kropp :). Blev lite ledsen när jag gick ut idag när värmen var borta och det är faktiskt riktigt kallt ute! Usch! Det ska ju vara varmt nu, så var tog värmen och solen vägen? Den får gärna komma tillbaka nu. Så vill att det ska vara varmt och skönt som när jag fotade bilden förra veckan i stallet. Då var det mysigt ute! //s'

Kommentera inlägget här!
Postat av: Tilda

Jag vet inte riktigt hur jag hittade din blogg, men jag är glad att jag gjorde det :). Prenumererar nu på din blogg på BlogLovin'!

2011-07-11 @ 09:12:46
URL: http://gravidforsakring.net

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress till din blogg:

Kommentera:

Trackback




Sofie Borell heter jag som driver bloggen och kommer från Sollentuna, Stockholm. Är född 1994 alltså 17år och går första året på Teknikprogrammet. Min största passion är foto och mitt liv är ägnat åt de två islandshästarna, Litla Lif från Sjövik och Gambri från Sjövik. I bloggen får ni följa min vardag bland bilder och islandshästar.

Copyright © by Sofie Borell 2009-2011
[email protected]


bloglovin
         

Om

Min profilbild