>

Upp och Ner

Foto: Sofie.B
Livet går upp, livet går ner. Humöret upp och humöret ner. Allting har sina dalar och höga berg. Och mitt liv just nu är väl långt ner i en avgrund i innersta delen i jordklotet. Blir ledsen av att alltid bli ifrån stött och att när man försöker krama dig osv och aldrig få något tillbaka. Inte ens en gest med handen, inte ens några ord. Går ner i depression när man inte får något tillbaka när man försöker ge så mycket. Det svider i hjärtat, det tar på hela mig. Med den lilla energin som finns kvar inom en får man tillslut fram en viskning, "Jag älskar dig". Men när man inte får något tillbaka är det svårt att älska någon som inte visar att man älskar en tillbaka.

Kommentera inlägget här!

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress till din blogg:

Kommentera:

Trackback




Sofie Borell heter jag som driver bloggen och kommer från Sollentuna, Stockholm. Är född 1994 alltså 17år och går första året på Teknikprogrammet. Min största passion är foto och mitt liv är ägnat åt de två islandshästarna, Litla Lif från Sjövik och Gambri från Sjövik. I bloggen får ni följa min vardag bland bilder och islandshästar.

Copyright © by Sofie Borell 2009-2011
[email protected]


bloglovin
         

Om

Min profilbild