>

LunchTime

Halloj, Klockan är ett straxt eller troligtvis när jag skrivit klart detta och det är som vi svenskar säger lunch tid. Jo, det är mitt på dagen så det stämmer nog. Åt i skolan men hittade denna mumsiga bild och blev lite besviken på skolans mat för visst ser det fräscht ut ovan? Det gjorde jag när jag och David var på landet. Och gud så gott det blev!! Frukt är fräscht och jag gillar att äta det på mornarna. Strunt samma, håller på att tvätta nu. Duktiga jag! Sedan ska man till Hööks för att införskaffa lite saker till Litla och till tävlingen med Emell. Ska försöka få pappa att skjusta dit oss så får se hur det går. Men nu ska det tvättas lite till. //s'

Kommentera inlägget här!

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress till din blogg:

Kommentera:

Trackback




Sofie Borell heter jag som driver bloggen och kommer från Sollentuna, Stockholm. Är född 1994 alltså 17år och går första året på Teknikprogrammet. Min största passion är foto och mitt liv är ägnat åt de två islandshästarna, Litla Lif från Sjövik och Gambri från Sjövik. I bloggen får ni följa min vardag bland bilder och islandshästar.

Copyright © by Sofie Borell 2009-2011
[email protected]


bloglovin
         

Om

Min profilbild