>

Gambri & Litla

Litla (fux) & Gambri (Svart)
Halloj, Snart åker man iväg till mina små sötnosar Litla och Gambri så kommer inte blogga tills på söndag kväll för kommer att ha fullt upp och har ingen data med mig. Det kommer bli så skönt att det bara är Jag och David som åker och att jag ska få fortsätta träna mina små hästar. Det behövs nu när Gambri snart fyller 4 och Litla fyller snart 6. Ja, jag har unghästar att träna men det är det som är kul för vi utvecklas tillsammans. Det som är toppen är att Gambri och Litla går jättebra ihop och det gör bara saken lättare. Men ni kommer få mer info om båda senare. Nu ska vi packa det sista och bege oss mot dem. //s'
Sötingen Gambri. Han är kolsvart, trots så ser han brun ut på bilderna(pga solljuset) och så är han skitig.
Men visst är han söt? :)

Kommentera inlägget här!
Postat av: Catrin Egerfors - Mitt liv som tävlingsryttare!

Hoppas det går bra för er :D

2011-05-09 @ 10:40:48
URL: http://cathie.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress till din blogg:

Kommentera:

Trackback




Sofie Borell heter jag som driver bloggen och kommer från Sollentuna, Stockholm. Är född 1994 alltså 17år och går första året på Teknikprogrammet. Min största passion är foto och mitt liv är ägnat åt de två islandshästarna, Litla Lif från Sjövik och Gambri från Sjövik. I bloggen får ni följa min vardag bland bilder och islandshästar.

Copyright © by Sofie Borell 2009-2011
[email protected]


bloglovin
         

Om

Min profilbild