>

Nybakat

Hejhej, Sitter här och ska fika med David och Emil efter att jag gjort bullar. Älskar verkligen lukten av nybakat, så ljuvligt! David och Emil kom så himla sent så man kan inte säga att dom gjorde bullarna men dom är ju som dom är, lite knas, HELA TIDEN! :O Haha, det får man leva med helt enkelt. Nä det där låter som tortyr men det är det verkligen inte. Dom är roliga. Så Efter nybakade kanelbullar och sorbe, mums! Bullarna är till min födelsedag på fredag. Jippi! Längtar! /s'

Kommentera inlägget här!
Postat av: SUPERBILLIGT!

HEJSAN! Jag har en försäljningsblogg där jag säljer snygga kläder, accessoarer och elektronik för att spara på naturens resurser för en absolut minimal peng. Välkommen in och kolla bland kategorierna så är jag säker på att du kommer hitta något som du är sugen på! Om du har frågor kommentera något inlägg eller skicka mig ett mail på, [email protected]

Ha det bra! :)

2011-03-17 @ 18:40:54
URL: http://svartmarknad.blogg.se/
Postat av: Josäfin :>

GRYYMT fin blogg! :D

Älskar headern, du är gryym på att fota :D

2011-03-26 @ 16:47:08
URL: http://jossanamigo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress till din blogg:

Kommentera:

Trackback




Sofie Borell heter jag som driver bloggen och kommer från Sollentuna, Stockholm. Är född 1994 alltså 17år och går första året på Teknikprogrammet. Min största passion är foto och mitt liv är ägnat åt de två islandshästarna, Litla Lif från Sjövik och Gambri från Sjövik. I bloggen får ni följa min vardag bland bilder och islandshästar.

Copyright © by Sofie Borell 2009-2011
[email protected]


bloglovin
         

Om

Min profilbild