>

Klartecken

Fotograf: Sossu [Jag] | Kamera: Canon EOS 550D
Helloj, Glömde bort att blogga förut om hur det gick på provet men jag tror väl att det gick bra, det kändes så men man ska ju inte säga någonting för när man tror att det går dåligt så går det bra och tvärtom så vet inte vad jag ska säga. Man är ju lite så att man litar på det där för det är oftast rätt. Så då säger jag inget mer om det utan ni får veta hur det gick när vi får tillbaka proven istället. Så blir jätte bra! Så nu vet ni hur det gick, eller? /s'

Kommentera inlägget här!

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress till din blogg:

Kommentera:

Trackback




Sofie Borell heter jag som driver bloggen och kommer från Sollentuna, Stockholm. Är född 1994 alltså 17år och går första året på Teknikprogrammet. Min största passion är foto och mitt liv är ägnat åt de två islandshästarna, Litla Lif från Sjövik och Gambri från Sjövik. I bloggen får ni följa min vardag bland bilder och islandshästar.

Copyright © by Sofie Borell 2009-2011
[email protected]


bloglovin
         

Om

Min profilbild