>

Vill sova

Fotograf: Sossu [Jag] | Kamera: Canon EOS 550D
God morgon, Är trött och jag vill sova. Det är mitt tillstånd just nu kan man väl säga eller? Men man blir inte pigg på vintern för att det är mörkt när man går upp? Det ska det inte vara faktiskt. På sommaren lyser det ljus utanför fönstret och man blir glad men detta. Det känns som om man fortfarande ska sova. Det ända som lyser upp i vårt samhälles mörker är de lampor och ljus vi placerat ut. Så tänk på landet? Då är det mörkt! Nä, såhär ska det inte vara. Nu får våren och ljuset ta och komma så man blir piggare! Det är bestämt nu. Så när jag väl har bestämt det kanske man ska till skolan? Ja, det får bli så. /s'

Kommentera inlägget här!

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress till din blogg:

Kommentera:

Trackback




Sofie Borell heter jag som driver bloggen och kommer från Sollentuna, Stockholm. Är född 1994 alltså 17år och går första året på Teknikprogrammet. Min största passion är foto och mitt liv är ägnat åt de två islandshästarna, Litla Lif från Sjövik och Gambri från Sjövik. I bloggen får ni följa min vardag bland bilder och islandshästar.

Copyright © by Sofie Borell 2009-2011
[email protected]


bloglovin
         

Om

Min profilbild