>

Spagettikropp

Hellooo spagettikropp! ÄR helt utmattad, kan knappt skriva för det är jobbigt att lyfta armarna. Hah! Som ni kanske kan lista ut så har jag kört bodypump med fotbollen och gud så jobbigt det är! Där känner jag verkligen att jag inte har några armmuskler över huvudet taget. Kanske måste börja träna det mer. Men nästa måndag blir det core tror jag och då får vi se hur det blir. Kommer ha värsta kroppen om jag fortsätter så här.. eller inte. x) Men ska försöka träna utifrån mina två-tre fotbollsträningar träna två gånger i veckan själv med typ crosstrainern eller springa. Kanske gå ett pass med Mami på friskis och svettis. Ska satsa på det och mitt nyårslöfte är faktiskt att börja träna mer så man orkar mer och mår allmänt bra. Jag gör det iallafall, när man är tränad resulterar ju det till välmående. Så det är mitt sikte och lite fastare mage har väl ingen dött av? /s'

Kommentera inlägget här!

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress till din blogg:

Kommentera:

Trackback




Sofie Borell heter jag som driver bloggen och kommer från Sollentuna, Stockholm. Är född 1994 alltså 17år och går första året på Teknikprogrammet. Min största passion är foto och mitt liv är ägnat åt de två islandshästarna, Litla Lif från Sjövik och Gambri från Sjövik. I bloggen får ni följa min vardag bland bilder och islandshästar.

Copyright © by Sofie Borell 2009-2011
[email protected]


bloglovin
         

Om

Min profilbild