>

Snöflingor

Fotograf: Sossu [Jag] | Kamera: Canon EOS 550D

God Morgon, Ska snart gå till skolan för att gå världens längsta dag.. i hela en timme. Heh, jobbigt! Men det snöar jätte mycket utanför mitt fönster och vet inte vart min mössa har tagit vägen så mitt hår kommer vara blött och äckligt. Gillar inte att vara blöt som ni kanske såg. Men några dagar innan jullovets början så var jag och David påväg hem till mig och det snöade så lite men fint. Sen tittade vi på hans jacka och såg de skit coola snöflingorna! Så jag sprang efter min kamera och sprang ut till honom. Inte världens bästa bild men man ser ändå, det är ju liksom meningen med detta kort. Men visst är snöflingor fina? Det tycker iallafall jag. Så när jag kommer fram till skolan kommer hela jag se ut som en snöflinga.. Önska mig lycka till nu när jag ska ut i det här vädret.. /s'

Kommentera inlägget här!
Postat av: Anonym

pro

2011-01-18 @ 18:51:15

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress till din blogg:

Kommentera:

Trackback




Sofie Borell heter jag som driver bloggen och kommer från Sollentuna, Stockholm. Är född 1994 alltså 17år och går första året på Teknikprogrammet. Min största passion är foto och mitt liv är ägnat åt de två islandshästarna, Litla Lif från Sjövik och Gambri från Sjövik. I bloggen får ni följa min vardag bland bilder och islandshästar.

Copyright © by Sofie Borell 2009-2011
[email protected]


bloglovin
         

Om

Min profilbild